Hoy en nuestro día nos dedicaremos a realizar las mas perturbadoras maldades existentes....
viernes, 29 de octubre de 2010
jueves, 28 de octubre de 2010
Broken-Evanescence
I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph and I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away
You've gone away , you don't feel me , anymore
The worst is over now and we can breathe again
I wanna hold you high , you steal my pain away
There's so much left to learn , and no one left to fight
I wanna hold you high and steal your pain
'Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away
'Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone
You've gone away
You don't feel me here anymore.
Cuando la vida te presente razones para llorar, demuéstrale que tienes mil y una razones para reír.....Que frase irónica pero cierta...
A veces podemos pasarnos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante....
OscarWilde.
Eso es lo que siento cuando escucho la música que me gusta para recordar,meditar,olvidar...
miércoles, 27 de octubre de 2010
Suscribirse a:
Entradas (Atom)



























